Kokybės politika
UAB „Mokymų organizavimo grupė“ siekia tapti pirmaujančia specializuotų mokymų ir asmenybės
tobulinimo srities organizacija, siūlančia klientams itin aukštos kokybės mokymų paketus,
suteikiančius būtiną kompetenciją dirbti specializuotose veiklos srityse.
UAB „Mokymų organizavimo grupė“ organizuoja ir vykdo mokymus bei asmenybės tobulinimo
seminarus, siekdama suteikti klientams ne tik pačių mokymų metu gaunamas specializuotas
kompetencijas, tačiau ir papildomų paslaugų paketą, tokiu būdu didindama pridėtinę vertę
klientams.
Kadangi mūsų teikiamos paslaugos yra tiesiogiai perduodamos iš mokančiojo žmogaus kitam
žmogui, vienas esminių paslaugų kokybę lemiančių veiksnių – žmonės. UAB „Mokymų
organizavimo grupė“ buria profesionalių darbuotojų komandą, kuri, naudodamasi mokymų
organizavimo ir vedimo žiniomis ir patirtimi, teikia aukštos kokybės paslaugas, atsižvelgdami į
mūsų klientų poreikius.
Bendrovės vertybės:
- Profesionalumas
- Kokybė
- Bendradarbiavimas
- Operatyvumas
- Rezultatas
Siekiant garantuoti bendrovės gebėjimą dirbti pagal vartotojų poreikius ir lūkesčius, kaip ir
nuolatinio gerinimo bet kurioje bendrovės veikloje, įmonėje įdiegta kokybės vadybos sistema,
atitinkanti ISO 9001:2015 reikalavimus.
UAB „Mokymų organizavimo grupė“ skelbia:
- Esame patikimi specializuotų mokymų tiekėjai:
- Klientams parenkame optimalius mokymų paketų ir finansinius sprendimus;
- Užtikriname mūsų teikiamų paslaugų kokybę;
- Laikomės užsakymų atlikimo terminų ir reikalavimų.
- Sudarome darbuotojams tinkamas darbo ir tobulėjimo sąlygas, kuriame palankią darbo
atmosferą, rūpinamės darbuotojų socialine gerove. - Partnerius renkamės atsakingai, bendradarbiaujame tik su tais, kurių paslaugos atitinka mūsų kokybės reikalavimus.
- Vertiname bendrovės veikloje taikomus teisinius reikalavimus ir juos vykdome. Mes
atitinkame vadybos sistemos ISO 9001:2015 reikalavimus. Atitikimą reikalavimams mes
tikriname vidaus ir nepriklausomų išorės auditų metu. Gautus rezultatus naudojame ir
ateityje efektyviai naudosime vadovybinės analizės procese, priimant svarbius, su bendrovės
veikla bei tolimesniu jos vystymusi susijusius strateginius sprendimus. Vertinimų
periodiškumas numatomas 1 kartą per metus.